Tanzania baby!

26 december 2018 - Dilbeek, België

En dan staan plots de rugzakken gevuld, breek je je hoofd over wat je aan het vergeten bent en krijgen de reiskriebels de bovenhand. Morgen zeggen we de winterzon even vaarwel en zoeken we warm en tropisch klimaat op.

Mama's droomreis wordt werkelijkheid. Een goeie drie weken geven we onszelf om een stukje van Tanzania te verkennen. Samen met mijn ouders en Noah, mijn zoontje van 8 jaar, zal ik te spotten zijn in Noord-Tanzania en Zanzibar. Er zijn minder aangename plekken om een stukje van de winter door te brengen.

Ook al gaat het gepaard met wat zenuwen: Is alles geregeld? Ben ik niets vergeten? Wat zag ik over het hoofd? Vond ik het goed midden tussen comfort en avontuur? ... Ik heb er gek veel zin in!

Bij Noah is dat niet minder. Hij springt al dagen zenuwachtig in huis rond. Zijn eigen reisrugzak was een schot in de kerstroos. Grote jongens dragen hun eigen onderbroeken op avontuur. Strak plan!

De checklist heb ik voor de elfendertigste keer overlopen. Nu heb ik een gevoel van "Foert! Het komt allemaal goed."

Tanzania, we zijn er klaar voor!

1. Wellecomme toelie:
    26 december 2018
    Super nichtje! Jullie zullen da goed doen!
    Genieten, genieten en nog eens genieten 😘
  2. Wellecomme Johan:
    26 december 2018
    Wanted dead or a life 😂😂😂😂😂😂😂 zo'n foto van don't smile op je mugshot 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
    Goede reis schatjes van patatjes!!! Love you all xxx
  3. Anouk Callens:
    We gaan jullie volgen hoor! Veel plezier! Xx
  4. WimV:
    26 december 2018
    Please enjoy, all of you.
    Keep us posted.
    Happy ending of the year 2018,
    And hopeful start of 2019.
    All of us. WimVero and of course Margot.
  5. Tine-Eddy Puystjens:
    Tof ! Geniet ervan !
  6. Kris:
    26 december 2018
    Ik kijk er naar uit ! In ieder geval veel plezier ginder, je verwachtingen zullen zeker en vast ingelost worden . Groetjes, Kris
  7. Cindy:
    Veel plezIer!
  8. De Pauly’tjes:
    Wij volgen! Maak er een schitterende reis van 😘
  9. Veerle:
    27 december 2018
    Geniet van de reis en de mooie momenten!!
  10. Stef:
    Enjoy but... Vite le 20 janvier 😜
  11. De Nobele Isabelle:
    27 december 2018
    Tranen in de ogen. Zorg heel heel goed voor elkaar. Wees dubbel voorzichtig, geniet verdubbel en kom heelhuids terug. Wou dat ik erbij was. Dikke kus, zus.