Paradijs Zanzibar

17 januari 2019 - Jambiani, Tanzania

Ik heb een beetje tijd om te schrijven. We zitten in een restaurant te wachten op eten. Dat duurt in Zanzibar altijd zeer lang. In Tanzania ook.

Ik heb met de jeep van Inge en Chris gereden in de bergen van Mto Wa Mbu. Cool hè! Ik heb ook op het dak gezeten 🚜

We hebben weer een zwembad in het hotel op Zanzibar.

Ik heb er niet in gezwommen. De zee is hier heel koud en heel grijs. Grapje! De zee  is hier doorzichtig en warm.

Ik heb gesupt en gesnorkeld. We hebben veel vissen gezien! Ibrahim nam stukjes banaan en watermeloen mee. Vissen vinden dat lekker!

Er zijn hier zebravissen, veel Nemo’s en vissen als Dorry. Een trompetvis en een lionfish en een hele grote zeester!

Op de zeebodum lag een zeekomkommer. 🤣 Dat is een dier!

We hebben veel gewandeld op het strand. En terwijl zochten we  schelpen. Mama en ik vonden de grootste!😎

Vandaag gaan we naar Stonetown . Dit is de laatste stop van onze reis 😞😒😏😔😟😕😟🙁☹️.

1. Wellecomme Johan:
    17 januari 2019
    Ik heb er geen woorden voor, enkel deze.
    Dubbel genieten schatjes!
  2. De Nobele Isabelle:
    17 januari 2019
    zo cool geschreven Noahtje! Wat ben jij toch al groot! Ik kan mij de zee zo inbeelden, gewoon omdat je het zo goed verwoordt! Dikke kus en tot binnenkort hé, Tata.
  3. Wellecomme Gwendolina:
    Liefste Noah,
    Dank je wel dat je ons schrijft ! Je doet dat fantastisch. Wat een mooi reis ! Ik zal heel blij zijn je terug te zien en kan je ons er nog meer over vertellen. Amuseer je nog, heel veel lieve groetjes, dikke knuffels and high five.