Zwembad en baobabschommel

11 januari 2019 - Mto wa Mbu, Tanzania

We zijn terug van onze safari. We slapen in het dorpje Mto Wa Mbu op een mooie camping met een zwembad!!

In de reuzegrote baobab hangt een schommel. Leuk!

We zijn naar de bananenplantage geweest. Ze hebben hier wel 30 soorten banaan. Ook rode. Echt waar! Maar... Het was wel een beetje saai. Alleen in de bergen was het leuk bij het riviertje.

Ik heb deze middag een appel en een Afrikaanse doghnut gegeten.

Ik ga jullie niet alles vertellen, want anders heb ik geen verrassing meer als ik terug thuis ben.

Groetjes,

Noah

1. Wellecomme Johan:
    11 januari 2019
    Het maakt mij zo gelukkig en blij dat jullie zo'n mooie reis beleven mag, dikke knuffel en kus van ons tweetjes
  2. Myriam:
    Hoi Noah, wij wachten vol spanning op jouw reisverhaal
  3. De Nobele Isabelle:
    11 januari 2019
    Zo mooi. Ontroerend mooi. Zo'n mooie reis. Geniet er maar van. Voor je het weet, is het voorbij. En Koah wat kan jij goed schrijven! Heb je dat echt helemaal alleen geschreven. Dikke kus van nonkel David, Tata, Nina en lily die heel veel van je houde xxx